3 november 2010

Beställningen klar!

Ännu en gång är jag uppe före David, men den här gången för att beställa hans present. :) Dock fick Stefan beställa den åt mig men det gör inget. Jag har en så snäll bror! Han beställer åt mig om det behövs och nu på morgon gjorde han nå oväntat. Han gjorde min frukost åt mig och kom hit med den medan jag satt och tittade på anime. Jag älskar dig Stefan! Du är världens bästa storebror! <3

Idag blir det att fara till Chrille. Jag ska nog spela på hans Nintendo DS, han har ett jättekul men svårt spel. :) Det är så himla kul, jag fastnade i det igår och spelade ett par timmar. Jag dog ett par gånger och då startade jag om, och ibland startade jag om bara för att jag råkade lägga skill points på fel. :P

Jag ska dra mig ut med Tindra en snabbis. Bye bye!

Zita och Tindra ute i snön :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar