10 november 2010

Dr.House is in tha house!

Jag sitter och tittar på House, visst är det ett underligt sätt han jobbar på? Men jag älskar det! Förutom att jag tittar på House så mumsar jag lite saltade jordnötter som jag hittade liggandes i skafferiet. *omnomnom*
Snart är det öppethus, min klass(Dmitri & Micka) och jag ska ställa upp ett vindskydd, göra upp en brasa och grilla korv. Vi ska också ha en liten tipsrunda på 12 frågor. Så på lördag mellan 10.00 - 13.00 är det öppethus. Kom gärna förbi och kika in. Om du tror du kan vinna i tipsrundan kan du då bli en av dem 5 vinnarna. Vinnarna får varsitt USB-minne att mickla runt med. :)

En fin fin bild som vi har på skolan. :3
jag ska också informera att David kommer hit imorgon och ska sova här hela helgen. :) Det ska bli jättekul! Längtar massor. Men nu blire att se House! Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar