16 november 2010

Lååååång dag!

Hojja vilken lång och tråkig dag! Tisdagar är den segaste dagen i veckan. 3 lektioner på morgon, en halv timmes lunch och sen 3 lektioner till! T.T

Jag har i alla fall jobbat effektivt! Gjorde klart TVÅ uppgifter på Annas lektion och nu har jag gjort en till Ullis lektion också. Jag börjar komma ikapp i matten men jag har hoppat väldigt mycket.. >> Jag kunde kanske mycket ändå så jag skippade det jag kunde och vissa jag inte kunde. xD

Jag längtar hemskt mycket till fredag! Då blir det att ta bussen efter skolan till Luleå. Och då blir det att fira David i efterskott och hjälpa hans familj att julpynta. De har en tradition att julpynta efter att David har fyllt år. Roligt! :)

Nu ska jag väl läsa eller nå.. det finns inte så mycket att göra nu. Om nu inte Ullis säger att det är något jag ska skriva om i uppgiften. Men tills dess blir det att läsa FRANKENSTEIN!!!! xD Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar