9 november 2010

Inväntar den nya jackan!

Nu är beställningen klar! Jag behövde verkligen en ny jacka, och turen verkar ligga på min sida. Pappa hade precis fått ett erbjudande från Ellos att han får 50% på en valfri vara! Då passade jag på att få pappa att beställa en ny jacka åt mig. Pappa har turen att på 2 ungsformar på köpet. Hehe.

Min nya jacka som jag väntar på!
Jag hade världens problem om jag skulle ha den här vita eller om jag skulle ta den svarta. Efter att ha frågat ett par stycken vad dem tyckte så tyckte majoriteten av alla svart.. Men eftersom att David var den som tyckte vit så tog jag den ändå. Plus så var jag mer för den vita för att jag brukar alltid ha svart, och det skulle vara skönt att ha vitt för omväxlingens skull. :)

Men nu blir det att lyssna på musik och sitta och tänka ut julklappar till familjen och kompisar. Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar