13 november 2010

Öppethus.

Jag har haft den segaste dagen någonsin.. Jag satt uppe hela natten med Stefan, Izza och David och rollspelade. Det var jättekul. Sen gick vi och la oss kring halv 9-9 nån gång. Sen vaknar jag kring 11 när min lärare Anna ringer, jag hinner inte svara så jag vänder bara på mig i sängen och blundar. Men då kommer jag ihåg att jag ska ut med hundarna, så jag steg upp. När jag kommer till trappen upp ringer min andra lärare Poe och frågar vart jag var, eftersom att det var öppethus behövde dem min hjälp för det var bara Dima där. Vi är ju trots allt bara en klass på 3 pers, och Micka var på bröllop. Så jag blir stressad och skyndar mig ut med hundarna, tjatar på David att han ska följa mig och väcker Izza så hon kan börja ta sig hemåt.
Tillslut tar vi oss iväg och går till skolan för att delta i öppethus. Jag hjälper då till med dte jag kan. Grilla korv, dela ut och ta emot till tipsrundan som vi hade och äta dumle som det fanns överflödigt av. Det var kyligt ute, men att sitta vid elden och grilla korv värmde upp en lite så man inte frös ihjäl. Men vi slutade då kring 13.00 med tre vinnare av tipsrundan som då vann en usb på 4G.
Jag begav mig till Chrille och tittade på TV med han samtidigt som jag höll på frysa ihjäl, det var hemskt kallt. En stund senare kommer David (Han hade gått tidigare än mig och for med sin far och åt) och vi far hem till mig. Det första vi gör är att gå och lägga oss, tänkte att 1 timma gör väl inget. Sen kommer fader min och väcker oss kring 5-tiden. Det var som: "Shit! Är klockan så mycket?". Men vi steg då upp och åt lite mat..

Nu sitter vi och lyssnar på musik och David ringer runt och hör om vi ska rollspela något. Jag känner världens sug på att duscha. Jag luktar fortfarande rök från tidigare idag. Ganska mycket också. Vi får se om jag går i duschen nu eller senare. Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar