15 november 2010

Jobba jobba! \o/

Ända sen jag har varit hos Anna har jag haft förmågan att sitta och göra läxor hemma! :O Hon måste ha någon magic thingie som hon gör för att få elever att jobba. När jag kom hem idag var det första jag gjorde, mat. Sen dess har jag suttit och jobbat och jobbat. Hojja vad mycket jag har gjort. Men nu blir det paus. Jag ska lata mig en stund innan jag ska på gymmet. Men när jag kommer hem igen blir det att göra lite matte och sen innan jag ska sova läsa min bok som jag har till svenskan.. Frankenstein! Mwhahahahaha! *evil laugh*

Ehem... *host* *host* ... >.>  Bye bye!

2 kommentarer:

  1. Haha, du får gärna hjälpa mig med mitt "evil laugh". Jag tror att jag saknar nånting, som gör att mitt skratt tas mer konstigt än elakt

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag ska försöka hjälpa dig i helgen då jag kommer. ;) Bara du hjälper mig med matten! (A) :P

    SvaraRadera