7 november 2010

A lovely holiday has come to its end.

Ja nu sitter man själv och funderar på vad man ska göra. David har farit hem till Luleå och jag saknar honom redan så hemskt mycket! Men jag kan trösta mig själv med att jag har haft ett roligt lov när han har varit här. Det kommer dock kännas lite tomt utan min älskling bredvid mig i sängen.. Men jag ska nog gosa med mitt mjukis djur som jag fick av David. ^^

Jag kom just på att jag har freaking läxor att göra! Det måste vara klart tisdag, har ingen skola imorgon så då kan jag plugga. Jag tror att nästan hela min dag kommer att gå till skolarbeten.. Jag har inte kunnat/inte velat plugga nånting för att David har varit här, ville inte missa en sekund med David! Men jag var dock borta nästan hela fredagen för att följa far min till Umeå. MEN annars så ville jag inte missa nånting med David.

Jag ska ta och starta lite musik och kanske läsa eller chatta på msn. :) Bye bye~

Haha! Lägger upp den för David, den är så grymt kul! :D

1 kommentar:

  1. Haha, saknar dig också Stina, jättemycket
    Du ska veta att den där bilden har en väldigt lång historia.
    Jag kan gärna berätta den nångång
    Älskar dig
    jag kommer också lyssna på lite musik och chatta lite med folk. längtar tills nästa gång jag kommer

    SvaraRadera