2 november 2010

God morgon!

Just nu ligger David nere och sover och jag gick upp för att titta på anime och kolla lite om Davids present. :) Jag tror han kommer att gilla den, men vi får se. Jag ska snart göra nå att äta, är lite hungrig. Jag kanske t.o.m. går ner till David och petar på han lite, om jag ids dvs..

På fredag ska jag nog följa far min till Umeå när han ska ta med några saker på släpet till Eva, han villa ha sällskap så jag tänkte att jag kan väl följa. Även om jag egentligen inte vill träffa Eva så vill jag träffa Molle, så det är värt det, men jag vill inte att pappa ska få stå ut med henne helt själv. Så fredag blir det bilresa till Umeå. Jag kanske får träffa Lelle, Dessi, Emelie, Kim och Tilda. :) Undrar hur stor Tilda har blivit, har inte sett henne sen förra vintern. Hon är ju snart ett år hon! :)

Nej, nu ska jag göra nå att äta då. Bye Bye! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar